.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار: برش شهرستانی اقتصاد مقاومتی در ساری تدوین شود
فرماندار ساری خواهان تدوین برش شهرستانی سند چشم انداز و اقتصاد مقاومتی در شهرستان شد.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی رضایی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان جزو انسان های نجیب، شریف و کم توقع هستند تا پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند و عقب نشینی نکردند و بردباری و استقامت را برای ما ارمغان آورده اند.

وی با تاکید برارج نهادن مقام ایثارگری آزادگان اظهار داشت: شهرستان ساری ۳۶۰ آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است.

وی همچنین با گرامیداشت فرارسیدن عید سعید قربان یادآور شد: اگر توانستیم نفس سرکش و عماره را کنترل کنیم راه را درست طی خواهیم کرد و باید از این ایام درس بگیریم.

فرماندار ساری همچنین روز ۱۷ مرداد و سالروز شهادت شهید صارمی را تهنیت گفت و برای خبرنگاران و اصحاب رسانه منطقه آرزوی توفیق در عرصه اطلاع رسانی کرد و خواستار تعامل مدیران و دستگاه های اجرایی با اصحاب رسانه شد و گفت: مدیران از نقدهای رسانه نهراسند زیرا خبرنگاران می توانند در پیشبرد اهداف موثر باشند.

رضایی از دستگاه های اجرایی خواست تا برش شهرستانی سند چشم انداز را تدوین کنند و افزود: باید برش شهرستان سند توسعه برای دسترسی به اهداف ترسیم شود.

فرماندار ساری خواهان تدوین برش شهرستانی سند اقتصاد مقاومتی شد و گفت: باید برنامه های شهرستانی در قالب سند توسعه اقتصاد مقاومتی طراحی و تبیین شود.

وی اظهار داشت: فرامین مقام معظم رهبری برای همه لازم الاجرا است و کسی نمی تواند از آن تخطی کند بنابراین اقتصاد مقاومتی را باید جدی گرفت.

وی خواهان راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی شهرستان شد و گفت: میز خدمت باید در مدخل ورودی دستگاه های اجرایی دایر شود و میز خدمت در واقع تکریم و ارزش نهادن به مردم است.

فرماندار ساری تاکید کرد: هر دستگاهی که با عملکرد خود امیدآفرینی کند در اجرای برنامه ها موفق خواهد بود و اگر غیرازاین عمل کنیم به جایی نخواهیم رسید و حق نداریم ارباب رجوع را نگران از دفتر خود روانه کنیم.

وی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت یادآور شد: در هفته دولت باید خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود زیرا مردم باید خدمات دولت را لمس کنند.

رضایی خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان شد و عنوان کرد: مسیر ساری - تاکام از جمله پروژه های نیمه کاره است که عمر اجرایی آن به درازا کشیده شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.298 seconds.